داستان مدرسه آنلاین فارکیدز

داستان فارکیدز

فارکیدز محصولی نوآورانه است که با استفاده از تخصص، تجربه و تکنولوژی این امکان را برای ایرانیان سراسر دنیا فراهم می کند تا آموزش های مورد نیاز خود و فرزندانشان را کسب کنند.

فارکیدز توسط عده ای از دانشجویان ایرانی خارج از کشور شکل گرفته است که در هنگام تحصیل خود در خارج از ایران با معضل آموزش زبان فارسی به فرزندانشان مواجه بودند. 

اکثر کودکان ایرانی خارج کشور ازمهارتهای زبانی کمتری برای صحبت به زبان مادری خود برخوردارند. 

این کودکان در حین سفر به ایران در گروه همسالان گنجینه لغات محدودتری دارند و آموزش خواندن و نوشتن صحیح فارسی چالشی بزرگ برای خانواده های آنان محسوب می‌شود.

همچنین بسیاری از آموزش های که برای کودکان خارج از کشور ارائه میشود، توسط افراد غیر متخصص صورت می گیرد و هزینه های بسیار بالایی را بدنبال خواهد داشت. از این رو دوستان ما در فارکیدز تصمیم به خلق مدرسه ای آنلاین با بهره گیری از مجرب ترین اساتید برای ایرانیان خارج از کشور گرفتند تا بتوانند تمامی نیازهای آموزشی کودکان فارسی زبان خارج از کشور را با بهترین خدمات تامین نمایند و همچنین ارتباط موثر عاطفی- فرهنگی بین کودکان ایرانی با زبان مادری و فرهنگ ایرانی آنان برقرار کنند.

slider8.jpg

محصولات فارکیدز

آموزش آنلاین به زبان فارسی

Egestas tincidunt urna. Aenean pretium feugiat ante vitae congue. In nec urna pulvinar, tincidunt elit eu, pulvinar libero.

اپلیکیشن ارتباط با پدربزرگ / مادربزرگ

Egestas tincidunt urna. Aenean pretium feugiat ante vitae congue. In nec urna pulvinar, tincidunt elit eu, pulvinar libero.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Nelson Mansella
Khafan Guy
چه کمکی نیاز دارید ؟
ارسال با واتساپ